مرجع دانلود کتاب
برای بالا آمدن سریع از مرورگر opera استفاده کنید
درباره وبلاگ


ایمیل ما: moridi.1377@gmail.com
تبلیغات وبلاگ

دزبيست

محل تبلیغ شما

 طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.



ادامه مطلب ...

اجرای قوس دایره ای با کلوتوئید - پیاده سازی دور - پروفیل طولی - منحنی بروکنر - حجم عملیات - مقاطع تیپ - مقاطع نرمال
برای دانلود اینجا کلیک کنید...
 

تماشای عکس ها ، گوش کردن به موزیک ها ، به نظاره نشستن فیلم ها و به طور کلی مرور تمامی فایل های چند رسانه ای مستلزم استفاده از نرم افزار اختصاصی است ؛ البته این محدودیت گاهی با استفاده از نرم افزارهایی خاص برطرف می شود ؛ گاهی نرم افزارهایی هستند که قادرند علاوه بر نمایش تصاویر فایل های صوتی و تصویری را هم اجرا کنند ؛ Picture Viewer Max یکی از همین نرم افزارهاست که قادر است تا علاوه بر نمایش تصاویر ، موزیک ها را به صدا در آورد و فیلم ها را هم اجرا کند.



ادامه مطلب ...

Handy Recovery قادر به بازیابی انواع فایل هایی است كه به دلایل مختلف مانند حملات ویروس ها، مشكلات سیستم و هارد، ایراد های نرم افزاری و حتی فرمت یك پارتیشن حذف شده اند می باشد. یكی از مفید ترین ویژگی های نرم افزار Handy Recovery قابلیت Explorer مانند آن است كه به شما امكان كاوش در هاردتان و در میان فایل ها و پوشه ها را می دهد با این تفاوت كه به آسانی قادر به دیدن تمامی فایل های حذف شده ی هارد خود نیز خواهید بود و می توانید با چند كلیك ساده در صورت امكان و سلامت شان آنها را بازیابی كنید. 



ادامه مطلب ...


 



بهینه سازی یکی از مفیدترین و در عین حال کارآمدترین راه هایی است که می توان با استفاده انجام آن عمر ویندوز را طولانی تر کرده و همیشه جان تازه ای به این سیستم عامل بخشد. گاهی بخش های نرم افزار سیستم عامل ویندوز در طول مدت زمان استفاده دچار تغییراتی می شوند و معمولا مشکلاتی را پدید می آورند که کاربر را مجبور می کنند تا ویندوز را به اصطلاح حذف نموده و دوباره اقدام به نصب آن کنند. Wondershare 1-Click PC Care یکی از ساده ترین نرم افزارهایی است که تنها با یک کلیک جان دوباره ای به ویندوز می بخشد. این ابزار ساده و کم حجم با بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز کمک می کند عمر مفید سیستم عامل نصب شده طولانی تر شود. افزایش سرعت عملکرد بخش های مختلف سیستم پس از بهینه سازی با این نرم افزار کاملا احساس خواهد شد. 



ادامه مطلب ...

مرورگر Mozilla SeaMonkey از خانواده نرم افزار های موزیلا می باشد که از سرعت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. محیط مرورگر موزیلا سیمانکی بسیار کاربر پسند بوده و به صورت مدرن و با معماری کراس پلتفرم ارائه شده توسط پروژه موزیلا طراحی شده است. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای وب، شتاب سخت افزاری، سرعت جاوا اسکریپت بالا و ... پشتیبانی می کند. از جمله امکانات محبوب این مرورگر می توان به باز کردن چندین تب، مسدود کردن تبلیغات، نوار موقعیت هوشمند، جستجو، ابزارهای توسعه وب نظیر دیباگر جاوا اسکریپت، پشتیبانی از افزونه، همگام سازی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد. مجموعه نرم افزار اینترنتی آزاد و رایگان است که در امتداد پایان توسعه مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا عرضه می شود. این مجموعه نرم افزاری جایگزین مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا می باشد که برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز در دسترس است. 



ادامه مطلب ...

شاید برای هرکاربری پیش آمده باشد که بخواهد کلیپ آنلاینی که در یکی از سرویس دهنده وجود دارد را دانلود نماید. سرویس دهنده هایی که معمولا تنه اجازه پخش و اجرای آنلاین فایل صوتی یا تصویری را می دهند و غالبا امکان دانلود از آن ها به صورت معمول وجود ندارد ؛ این در حالی است که جست و جو یک فایل در میان چندین سرویس دهنده هم شاید کار زیاد ساده ای نباشد اما ما در این مطلب به شما نرم افزاری معرفی می کنیم که به راحتی در سایت های مختلف به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری به جست و جو پرداخته و به راحتی کلیپ های مختلف را دانلود و حتی به صورت مستقیم تبدیل هم کنید. 



ادامه مطلب ...


 

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. 



ادامه مطلب ...

هدف اصلی کلیدهای میانبر صرفه جویی در وقت و سهولت در اجرای برنامه ها و منوها و ... است که در حالت عادی به چندین کلیک برای اجرا شدن نیاز دارد. این در حالیست که با استفاده از کلیدهای میانبر به سادگی هر چه تمام تر می توان به هدف رسید! در خود ویندوز نیز به طور پیش فرض چندین کلید میانبر از جمله مانند Ctrl+C برای کپی یا Win+D برای نمایش دسکتاپ وجود دارد ولی با این همه نرم افزارهای قدرتمندتری وجود دارند که با استفاده از آن می توان به سادگی کلیدهای میانبر ساخت و آن ها را مدیریت کرد.



ادامه مطلب ...

Nero Move Itیکی از کامل ترین نرم افزارهای ارائه شده از سوی شرکت سازنده محصولات Nero است که توانسته در مدت زمانی کوتاه کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری و عکس، استفاده بسیار آسان از نرم افزار، دسترسی بسیار سریع و آسان به تمامی دستگاه های قابل حمل نظیر موبایل های، مالتی مدیا پلیرها و ... به روز رسانی رایگان و سریع نرم افزار، جابه جایی سریع فایل ها میان رایانه و دوربین های دیجیتالی، موبایل ها و تمامی دستگاه های قابل حمل و در نهایت به اشتراک گذاری تمامی آن ها به صورت آنلاین فقط و فقط در جدیدترین محصول کمپانی Nero یعنی Nero Move It دیده می شود. 



ادامه مطلب ...

 طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 110099
تعداد مطالب : 420
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1