مرجع دانلود کتاب
برای بالا آمدن سریع از مرورگر opera استفاده کنید
درباره وبلاگ


ایمیل ما: moridi.1377@gmail.com
تبلیغات وبلاگ

دزبيست

محل تبلیغ شما

 

در این ساعت یک بازی سرگرم کننده با نام برج های شهر اوز را برای شما در نظر گرفتیم. در این بازی شما با ساخت قلعه و برج های محافظتی باید از مرزهای و از شهرهای خود دفاع کنید. با از بین بردن دشمنان پول های بدست آمده را صرف ارتقا برج های خود کنید. سبک بازی استراتژیک و مدیریت زمان بوده و بازی سبک جدید را در پیش روی شما قرار داده است و به همین دلیل میتواند ساعت ها سرگرم کننده باشد. بازی برج های شهر اوز بصورت سه بعدی بوده و از 30 مرحله برخوردار است که همه این ویژگی ها در برابر حجم اندک بازی بسیار ناچیز هستند. از هوش خود استفاده کنید و برج ها را بر اساس معیاری خاص در مقابل دشمن قرار دهید تا براحتی بتوانید آن ها را نابود کنید. هم اکنون میتوانید این بازی را بصورت کرک شده از دانلود رایگان دانلود کنید.

بازی برج های شهر اوز - Towers of Oz 1.0 PC Game

ویژگی های بازی کامپیوتر برج های شهر اوز

  • دارای 30 ماموریت
  • گرافیک 3D
  • انتخاب شخصیت های مورد علاقه خود

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • رم: 2048MB
  • پردازنده: 2.5GHz
  • کارت گرافیک: 128MB
  • آداپتور گرافیکی: 9.0 DirectX

 



ادامه مطلب ...

 طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.



ادامه مطلب ...

ترفندهای اینترنتی | دانلود

خلاصه :
اینترنت (internet) که برگرفته شده از کلمه inter-networking یک شبکه رایانه ای است که شبکه های گوناگون را به یکدیگرمتصل می کند.
به عنوان یک نام مناسب ، اینترنت یک شبکه بین المللی قابل دسترس برای عموم مردم است که شامل رایانه هایی است که بوسیله پروتکل TCP/IP جهت رد و بدل کردن بستههای اطلاعاتی و پروتکل ارتباطی با یکدیگر متصل هستند.
به هر عنوان بزرگترین شبکه از نوع ذکر شده در بالا را اینترنت می نامند. هنر انتصال شبکههای مختلف با استفاده از این روش را internet working مینامند.
بطور معمول ، اینترنت را معمولا با سرویس های مشهور آن مانند world wide web، پست الکترونیک میشناسید ...

دانلود به حجم 1.23 مگابایت



دانلود کتاب 

اجرای قوس دایره ای با کلوتوئید - پیاده سازی دور - پروفیل طولی - منحنی بروکنر - حجم عملیات - مقاطع تیپ - مقاطع نرمال
برای دانلود اینجا کلیک کنید...
 

تماشای عکس ها ، گوش کردن به موزیک ها ، به نظاره نشستن فیلم ها و به طور کلی مرور تمامی فایل های چند رسانه ای مستلزم استفاده از نرم افزار اختصاصی است ؛ البته این محدودیت گاهی با استفاده از نرم افزارهایی خاص برطرف می شود ؛ گاهی نرم افزارهایی هستند که قادرند علاوه بر نمایش تصاویر فایل های صوتی و تصویری را هم اجرا کنند ؛ Picture Viewer Max یکی از همین نرم افزارهاست که قادر است تا علاوه بر نمایش تصاویر ، موزیک ها را به صدا در آورد و فیلم ها را هم اجرا کند.



ادامه مطلب ...

فشرده سازی با روشی منحصر به فرد

ويندوز XP دو نوع فشرده سازي را در اختيار کاربر قرار مي دهد در روش اول که مطمئنا با آن آشنا هستيد ميتوان با کيلک راست بر روي فايل يا شاخه > انتخاب Send To > انتخاب گزينه Compressed (Zipped) Folder آنرا را فشرده ساخت آنهم با پسوند ZIP

اما روش دوم که خيلي جالبتر و در نوع خود بي همتاست به صورت زير امکان پذير است :

?) سيستم فايلي ويندوز XP بايستي حتما NTFS باشد (اين سيستم فايلي بعد از دو سيستم آشناي FAT و FAT32 بوجود آمده و از سرعت... 



ادامه مطلب ...

ادامه کار با سیستم هنگام از دست دادن هارد دیسک ، خراب شدن ویندوز و ... بدون ناراحتی 

اگر هارد دیسک سیستم شما سوخته است و تا مدتی نمی توانید از کامپیوتر خود استفاده کنید زیاد ناراحت نباشید زیرا بدون هارد دیسک هم می توان از تمام امکانات یک کامپیوتر بهره برد ! سیستم عامل Knoppix نیاز به نصب مستقیم بر روی هارد ندارد و فقط فایلهای راه انداز خود را در حافظه سیستم قرار می دهد .برای استفاده ازاین سیستم عامل کافیست با تغییر در بایوس PC آن را به بوت CD-ROM تغییر دهید از این پس با قرار دادن CD پس از چند لحظه به سیستم عامل Knoppix وارد می شوید .از جمله امکاناتی...



ادامه مطلب ...

پارتیشن بندی هارد دیسک

يد. در اينجا سوالي مبني بر (Save to cmos and exit (Y/N از شما پرسيده مي شود. كليد Y را فشار دهيد دهيد تا سيستم دوباره Restart شود. بعد از Restart سيستم سه پيغام زير ظاهر ميشود:
CD-ROM Start up menu
1.Boot from hard disk
2.Boot from CD-ROM
سپس گزينه 2 را اتنخاب كرده تا سيستم از روي CDبوت شود. بعد از آن پيغام هاي...



ادامه مطلب ...

ایجاد سیستم یکپارچه امنیتی :

با رعایت همه نکات زیر امنیت سیستم شما به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت :

1 ) Active نمودن ویندوز به منظور به روز رسانی ودریافت ونصب خودکار آخرین سرویس پک ها .
دقت کنید مسئله بالا از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است ولی کسی به آن توجه ندارد انشاءاله بزودی و بطور مفصل چگونگی اکتیو و آپدیت کردن ویندوز را بطور کامل توضیح خواهیم داد .

2 ) تهیه Backup از فایلها و برنامه های حساس ( در موارد خاص تهیه پشتیبان در چند Hard Disk به صورت لحظه به لحظه و آنی )

3 ) استفاده از برنامه های AUTO RECOVER - این قبیل برنامه ها در صورت صدمه دیدن ویندوز و یا پاک شدن فایلها قادر به بازگرداندن اطلاعات و بازگشت به حالت قبل هستند.

4 ) استفاده از آنتی ویروس AntiVirus وSpy Sweeper و فايروال مناسب و قوی و از آن مهمتر UPDATE روزانه و مرتب آنها
داشتن آخرین نسخه آنتی ویروس موجود در بازار قادر به حل مشکل شما نیست... 



ادامه مطلب ...

 

فارنت : با اینکه چیز زیادی به عرضه رسمی ویندوز ۸ نمانده است و به زودی می توانیم ویندوز ۸ را با آن همه قابلیت های جدید تجربه کنیم این سوال پیش می آید که آیا ما از تمامی امکانات مفید ویندوز فعلیمان استفاده می کنیم؟ در این مقاله قصد داریم ۷ قابلیت عالی ویندوز ۷ را که احتمالاً با آنها آشنا نیستید و یا استفاده از آن را فراموش کرده اید برایتان شرح دهیم.

 



ادامه مطلب ...

سری بازی های Ranch Rush که تا کنون دو نسخه از آن ساخته و عرضه شده است یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین بازی هایی است که در سبک مزرعه داری یا همان Farming طراحی شده است. نسخه دوم این بازی که Ranch Rush 2 Sara’s Island Experiment Collectors Edition نام گرفته سارا تصمیم به مسافرت میگیرد ولی در حین راه به یک جزیره دور افتاده و عجیب و عریب پا میگذارد که در آن میوه های گرم سیری بسیار انبوه است و وی تصمیم میگیرد تا با استفاده از کشت و برداشت این محصولات به کسب در آمد بپردازد. با فروش این محصولات علاوه بر کسب در آمد میتونید به گسترش مزرعه تان و کشت میوه های جدید مشغول شوید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 



ادامه مطلب ...

Handy Recovery قادر به بازیابی انواع فایل هایی است كه به دلایل مختلف مانند حملات ویروس ها، مشكلات سیستم و هارد، ایراد های نرم افزاری و حتی فرمت یك پارتیشن حذف شده اند می باشد. یكی از مفید ترین ویژگی های نرم افزار Handy Recovery قابلیت Explorer مانند آن است كه به شما امكان كاوش در هاردتان و در میان فایل ها و پوشه ها را می دهد با این تفاوت كه به آسانی قادر به دیدن تمامی فایل های حذف شده ی هارد خود نیز خواهید بود و می توانید با چند كلیك ساده در صورت امكان و سلامت شان آنها را بازیابی كنید. 



ادامه مطلب ...

بازی Incinerate داستانی از سیاره مریخ که در سال 2074 میلادی اتفاق افتاده است را روایت می کند و دارای گرافیک فوق العاده ای است. شهاب سنگی عظیم به سطح سیاره مریخ فرود می آید و توده ای عظیم از گرد و غبار سطح این سیاره را می پوشاند. گرد و غبار ماه ها مانع دیدن این سیاره به وسیله ستاره شناسان می شود و ارتباط زمین با ایستگاه های تحقیقاتی قطع شده و ستاره شناسان از وضعیت کنونی مریخ اطلاعی ندارند. هنگامی که ابرهای گرد و غبار از اطراف مریخ محو میگردد انسان ها سفینه ای جدید به سیاره سرخ می فرستند. 



ادامه مطلب ...


 



بهینه سازی یکی از مفیدترین و در عین حال کارآمدترین راه هایی است که می توان با استفاده انجام آن عمر ویندوز را طولانی تر کرده و همیشه جان تازه ای به این سیستم عامل بخشد. گاهی بخش های نرم افزار سیستم عامل ویندوز در طول مدت زمان استفاده دچار تغییراتی می شوند و معمولا مشکلاتی را پدید می آورند که کاربر را مجبور می کنند تا ویندوز را به اصطلاح حذف نموده و دوباره اقدام به نصب آن کنند. Wondershare 1-Click PC Care یکی از ساده ترین نرم افزارهایی است که تنها با یک کلیک جان دوباره ای به ویندوز می بخشد. این ابزار ساده و کم حجم با بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز کمک می کند عمر مفید سیستم عامل نصب شده طولانی تر شود. افزایش سرعت عملکرد بخش های مختلف سیستم پس از بهینه سازی با این نرم افزار کاملا احساس خواهد شد. 



ادامه مطلب ...

ضمیمه هفتگی روزنامه جام جم در رابطه با اینترنت ، کامپیوتر و موبایل

از این پس هرهفته در دانلودها 

 

 

ضمیمه کلیک جام جم یکی از اولین ضمیمه های این روزنامه به شمار می رود که بیش ۵ سال در حال انتشار است. این ضمیمه در هر شماره به مسائل روز دنیای کامپیوتر و اینترنت و موبایل می پردازد و دارای بخش های خبری ، مطالب و آموزشی می باشد که علاقمندان به دنیای کامپیوتر میتوانند هر هفته آن را از دانلودها دانلود نمایند. در ادامه مطلب عناوین شماره این هفته درج شده است.



 



ادامه مطلب ...

مرورگر Mozilla SeaMonkey از خانواده نرم افزار های موزیلا می باشد که از سرعت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. محیط مرورگر موزیلا سیمانکی بسیار کاربر پسند بوده و به صورت مدرن و با معماری کراس پلتفرم ارائه شده توسط پروژه موزیلا طراحی شده است. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای وب، شتاب سخت افزاری، سرعت جاوا اسکریپت بالا و ... پشتیبانی می کند. از جمله امکانات محبوب این مرورگر می توان به باز کردن چندین تب، مسدود کردن تبلیغات، نوار موقعیت هوشمند، جستجو، ابزارهای توسعه وب نظیر دیباگر جاوا اسکریپت، پشتیبانی از افزونه، همگام سازی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد. مجموعه نرم افزار اینترنتی آزاد و رایگان است که در امتداد پایان توسعه مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا عرضه می شود. این مجموعه نرم افزاری جایگزین مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا می باشد که برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز در دسترس است. 



ادامه مطلب ...

شاید برای هرکاربری پیش آمده باشد که بخواهد کلیپ آنلاینی که در یکی از سرویس دهنده وجود دارد را دانلود نماید. سرویس دهنده هایی که معمولا تنه اجازه پخش و اجرای آنلاین فایل صوتی یا تصویری را می دهند و غالبا امکان دانلود از آن ها به صورت معمول وجود ندارد ؛ این در حالی است که جست و جو یک فایل در میان چندین سرویس دهنده هم شاید کار زیاد ساده ای نباشد اما ما در این مطلب به شما نرم افزاری معرفی می کنیم که به راحتی در سایت های مختلف به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری به جست و جو پرداخته و به راحتی کلیپ های مختلف را دانلود و حتی به صورت مستقیم تبدیل هم کنید. 



ادامه مطلب ...

فلش رو قبل از safe کردن جدا نکنید! این جمله برای کاربران کامپیوتر خیلی آشناس و اگه زیاد با فلش سر و کار داشته باشین هر روز این حرف رو میشنوین. اما این safely remove دقیقاً چیه؟ وقتی ما این کار رو انجام می دیم چه فرایندی انجام میشه که ضریب ایمنی اطلاعات و عمر فلش رو بیشتر می کنه؟ 



ادامه مطلب ...


 

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. 



ادامه مطلب ...

هدف اصلی کلیدهای میانبر صرفه جویی در وقت و سهولت در اجرای برنامه ها و منوها و ... است که در حالت عادی به چندین کلیک برای اجرا شدن نیاز دارد. این در حالیست که با استفاده از کلیدهای میانبر به سادگی هر چه تمام تر می توان به هدف رسید! در خود ویندوز نیز به طور پیش فرض چندین کلید میانبر از جمله مانند Ctrl+C برای کپی یا Win+D برای نمایش دسکتاپ وجود دارد ولی با این همه نرم افزارهای قدرتمندتری وجود دارند که با استفاده از آن می توان به سادگی کلیدهای میانبر ساخت و آن ها را مدیریت کرد.



ادامه مطلب ...

Nero Move Itیکی از کامل ترین نرم افزارهای ارائه شده از سوی شرکت سازنده محصولات Nero است که توانسته در مدت زمانی کوتاه کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری و عکس، استفاده بسیار آسان از نرم افزار، دسترسی بسیار سریع و آسان به تمامی دستگاه های قابل حمل نظیر موبایل های، مالتی مدیا پلیرها و ... به روز رسانی رایگان و سریع نرم افزار، جابه جایی سریع فایل ها میان رایانه و دوربین های دیجیتالی، موبایل ها و تمامی دستگاه های قابل حمل و در نهایت به اشتراک گذاری تمامی آن ها به صورت آنلاین فقط و فقط در جدیدترین محصول کمپانی Nero یعنی Nero Move It دیده می شود. 



ادامه مطلب ...

  فونت شماره 1

   تعداد:1فونت

   حجم:90kb

   نام فونت:CoventryGarden

   رمز:www.downloadebook.loxblog.com

 

 

                           دانلود 

Collage Maker نرم افزاری بسیار کارآمد برای ساخت تصاویر کولاژ می باشد. عکس های کولاژ در واقع به عکس های گفته می شوند که زیبا سازی شده اند و درآنها ویرایش های نظیر قرار دادن افکت و قاب صورت گرفته است. محیط کاربری این نرم افزار عالی طراحی شده است و به راحتی میتوانید نسبت به زیبا کردن عکس ها اقدام کنید و سپس آنها را پرینت کنید یا ذخیره نمایید.

این نرم افزار از نظر افکت و قالب های آماده بسیار غنی است و همچنین برای قالب ها دارای دسته بندی موضوع می باشد تا راحت تر نسبت به انتخاب قالب اقدام کنید. این نرم افزار دارای بیش از ۳۰۰ قالب است که در کنار افکت ها و ماسک های زیبا میتواند به هرچه زیباتر کردن تصاویر کولاز شما کمک کند. نرم افزار از فرمت های JPG, BMP, TIFF, GIF, WMF, PSP, PSD جهت باز کردن و ذخیره کردن پشتیبانی میکند. نرم افزار علاوه بر قابلیت های زیباسازی برای ویرایش عکس نیز قابلیت های دارد. توسط نرم افزار میتوانید حجم و سایز عکس را تغییر دهید و قسمت های زائد را برش دهید. همچنین میتوانید عکس را چرخش دهید و یا اینکه رنگ آن را سیاه و سفید نمایید و در کنار این امکان میتوانید افکت های گرافیکی دیگر نیز به عکس اضافه کنید. همچنین امکان اضافه کردن متن به عکس نیز وجود دارد.

 

http://www.downloadha.com/1391/05/زیباسازی-عکس-ها-با-collage-maker-3-7/



ادامه مطلب ...

Username:EAV-69126915

Password:bakmxke2kk



Username:EAV-69126917

Password:fvkhseppme



Username:EAV-69128214

Password:mb2svds36f



Username:EAV-69128220

Password:jh7mdprbxd



Username:EAV-69198726

Password:7kcf77fdn3



Username:EAV-69237155

Password:fr253srb4k



Username:EAV-69239665

Password:f6v2k3vxam



Username:EAV-69273308

Password:a72rbuachk



Username:TRIAL-44346718

Password:pb6tjrn635



Username:EAV-69461960

Password:m8c6md5nxr 

اگر به دنبال ابزاري مناسب براي جايگزيني آن با ابزار پيش‌فرض كپي در ويندوز هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم حتما از WinMend File Copy استفاده كنيد. نرم‌افزار قدرتمند WinMend File Copy ابزاري مناسب و رايگان براي استفاده در سيستم عامل‌هاي ويندوز 2000، اكس پي، ويستا و 7 است كه شما را قادر مي‌سازد تا با استفاده كامل از حداكثر پتانسيل سيستم عامل، عمليات كپي اطلاعات را 3 برابر سريع‌تر از هميشه به انجام برسانيد. به كمك اين برنامه مي‌توانيد كپي‌هاي ناتمام را ادامه دهيد و ليستي از فايل‌هايي كه كپي‌كردن آنها با شكست مواجه شده است نيز مشاهده كنيد.
با قابليت‌هاي ويژه اين نرم‌افزار در صورتي كه فايل‌هاي تكراري در اطلاعات شما مشاهده شود، نرم‌افزار به طور خودكار از كپي اين اطلاعات جلوگيري مي‌كند تا علاوه بر افزايش سرعت انتقال اطلاعات، فضاي هاردديسك رايانه نيز بيهوده اشغال نشود، همچنين در صورتي كه به هر علتي همچون هنگ كردن سيستم عامل، عمليات كپي ناموفق بوده و نيمه كاره قطع شود نيز مي‌توانيد با اجراي مجدد نرم‌افزار به ادامه عمليات مربوط پرداخته و نياز نيست تا دوباره تمام كارها را از اول شروع كنيد. به كمك اين برنامه اگر هنگام عمليات كپي قصد داشته باشيد كار مهم ديگري را انجام دهيد نيز مي‌توانيد موقتا عمليات كپي را متوقف كرده تا قدرت پردازشگر در اختيار ديگر نرم‌افزارهاي موردنظر نظر شما قرار بگيرد سپس هر زمان كه مايل بوديد و كار شما به اتمام رسيد، مي‌توانيد عمليات كپي را مجددا از ادامه كار آغاز كنيد. 



ادامه مطلب ...

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود. 



ادامه مطلب ...

گاهی پیش آمده كه شما بخواهید تكه های فایلهای تصویری را به یكدیگر بچسبانید و در نهایت یك فایل تصویری بزرگتر را ایجاد كنید. در این میان نرم افزار Boilsoft Video Joiner می تواند بهترین ابزار و دستیار برای شما باشد.شما به وسیله این نرم افزار می توانید خیلی سریع و تنها با چند كلیك تكه های فایلهای تصویری خودتان را با هر فرمتی به یكدیگر بچسبانید. شما به راحتی می توانید فایلهای با فرمتهای AVI, MPEG, MPG, VOB, RM/RMVB, 3GP, ASF, WMV, WMA , MP4, MP4a, MKV و FLV را با یكدیگر ادغام كنید. در محیط كاربر پسند و ساده این نرم افزار شما می توانید تنها با چند كلیك و با سرعت فوق العاده فیلم های با فرمتهای مختلف را به یكدیگر بچسبانید. امكان وصل فایلهایAVI ، MPEG به یكدیگر،فایلهای RM، WMV / ASF،فایلهای MP4 و 3GP،فایلهای MKV ، FLV،فایلهایRMVB ، VOB همه و همه در نرم افزار Boilsoft Video Joiner كه تقدیم به تمامی شما دوستان آسان دانلود می كنیم.

قابلیتهای كلیدی نرم افزار Boilsoft Video Joiner:
- محیط كاربر پسند و استفاده آسان از برنامه
- پیوند فایلها از انواع مشابه با سرعت فوق العاده
- پشتیبانی از اتصال فایلهای AVI،Divx،MPEG-4
- پشتیبانی از اتصال فایلهای MPEG-1 و MPEG-2
- پشتیبانی از اتصال فایلهای ویدئویی VOB
- پشتیبانی از اتصال فایلهای RM و RMVB
- پشتیبانی از اتصال فایلهای ASF ، WMV ، WMA
- پشتیبانی از اتصال فایلهای 3GP-3G2
- پشتیبانی از اتصال فایلهای MP4-mp4, .m4a, .m4v
- پشتیبانی از اتصال فایلهای MKV
- پشتیبانی از اتصال فایلهای FLV و MTS
- پشتیبانی از اتصال فایلهای MPEG صوتی و رسانه های صوتی ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود 

 Winamp یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای پخش صوت و تصویر بوده و از گذشته تا به حال کاربران بی شماری را به خود اختصاص داده است و به واسطه قابلیت های فراوانی که دارد روز به روز به کاربرانش اضافه می شود. این پلیر محبوب و قدرتمند که از گذشته تا به حال تغییرات فراوانی را هم در خود می بیند چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر اضافه شدن امکانات دیگر پیشرفت فوق العاده ای داشته است. Winamp که حالا نسخه جدید آن ارائه شده علاوه بر پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است نقش یک ویدئو پلیر حرفه ای را هم ایفا کند و فیلم را به نمایش در آورد.



ادامه مطلب ...

اگر چیزی را می خواهید فقط یک نظر بدهید 

ایتنا: نشریۀ معروف TIME هم آقای مارک زاکربرگ، مؤسس معروفترین شبکۀ اجتماعی جهان با نزدیک به نیم میلیارد عضو یعنی فیس بوک (facebook) را به عنوان چهرۀ سال ۲۰۱۰ انتخاب نمود.
در اینجا قصد داریم روش‌هایی را معرفی کنیم که میزان معروفیت شما در فیس بوک را بسیار بالا می‌برد:
۱. وضعیت خود را همیشه به روز نگه دارید.
در بالای صفحۀ Profile شما جعبه متنی وجود دارد که از شما می پرسد “?What’s on your mind” یعنی “در ذهن شما چه می گذرد؟” شما می‌توانید با نوشتن جملاتی زیبا و پر معنا افکار خود را با همگان به اشتراک بگذارید.
۲. از لیست‌ها استفاده کنید.
لیست فیس بوک یا “Facebook List” ابزاری است که می‌تواند محتوای پروفایل و اعضای دوستان شما را دسته بندی کند. این کار ممکن است کمی زمانبر باشد اما در عوض، بعد از ساختن لیست‌ها در وقت شما بسیار صرفه جویی خواهد شد.
۳. از تصاویر و ویدئوها استفاده کنید.
اضافه کردن تصاویر و ویدئوهای جالب و ساختن آلبوم‌های گوناگون از خودتان و موضوعات دیگر، می‌تواند افراد زیادی را به سمت شما بکشاند.
۴. از ابزارهای فیس بوک استفاده کنید.
فیس بوک، هزاران ابزار گوناگون در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود از این ابزارها استفاده کنید.
۵. دیوارنوشتۀ خود را سر و سامان دهید.
دیوار نوشتۀ فیس بوک یا Facebook Wall، به کاربران امکان می‌دهد وضعیت به روز شدۀ دوستان و یا علاقه‌مندی‌های شما در صفحۀ شخصی شما ببینند. یعنی شما می‌توانید از منابع دیگر برای ساختن محتوا برای صفحۀ خود استفاده کنید.
در پایان تأکید می‌‌کنیم این معروفیت را به هر قیمتی به دست نیاورید. از در اختیار گذاشتن اطلاعات و تصاویر شخصی خود و موضوعات و تصاویر هنجارشکن جداً خودداری کنید. شبکه‌های اجتماعی چاقوی دولبه‌ای هستند که علاوه بر مزایای فراوان در برقراری ارتباط با دوستان، زمینۀ سوء استفاده‌های فراوانی را هم می‌تواند برای اعضای خود فراهم کند.

عناوین مرتبط :
گوگل پلاس جدیدترین فناوری جاسوسی است
طلاق یک خواننده مشهور پاپ ایرانی بخاطر فیس بوک !
آموزش کار با توییتر و فیس بوک به دیپلمات ها
دفاع گلشیفته فراهانی از انتشار تصاویر نیمه برهنه خود در فیس بوک

سازنده سایر پست های مرتبط Yet Another Related Posts 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 249
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 498
بازدید کل : 110216
تعداد مطالب : 420
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1